Saturday, September 19, 2009

Band kesayangan aku...



Okey la...kat sini aku nak citer la sket2 pasal band ni...maklumla kan...bukan seme bende kite taw kan...nak2 bende2 bodoh kejadah cam gini...actually aku memang minat giler ah band nih...sedap dowh....walopon dalam jiwa dan raga ku masih Avenged 7X yang juara,..namun Galneryus pon ape kurang nyer kan...k lah..aku pon malas cakap panjang...straight to the bazar la...okai??..band ni da lame tubuh...mase korang (1988) ting 1 lagi kot...bro lam band ni namer die SYU..korang tgk dier duk goreng gitar...mmg bangang giler ah..cool seyh...pakai 3 jari je kott...yangwie pon serun tengok dowh...lepas lamer2 tuh..datang la 2 ekor makhluk nak join..dgn muka selamber beruk je syu pon timer dorang...ape lagi bertambah kecoolan la Galneryus...name 2 ekor penyangak tu ialah,Yama-B(vokalis) ngan shogo himuro(bass)...kisah di sebalik jamban nya...dorang ni sebenarnya member kamcing..member2 kongsi eskem dari kecik kot..dan lame lepss tu... barulah datang lg 2 ekor tu ponn slepas di ajak oleh syu kot...name dorang Toshihiro yui (drum) and Yoshinori kataoka (keyboard)......so album dorang stakat ni da ader :

>"Soldier Of Fortune"

>"Black Diamond"
>"Struggle For The Freedom Flag"

so...bile korang dgr lagu2 nih...aku jamin r..mmg korang layan full tank r...kat bawah ni ak upload lagu galner..tajuk Requiem....
so pelagi layannn~~~






No comments:

Post a Comment